Muutamia kuvia aterioista, mitä lautasella on dieetin aikana lepäillyt. Luulen et mun suhde ruokaan on ainakin vähän muuttunut näiden viikkojen aikana... ei tärkeintä oo se et se näyttäis hyvälle, loppujen lopuksi merkitystä on vaan sillä, mitä syö. Toki kauniita annoksia on kivempi syödä, mut mä nyt vaan en satu olemaan mikään keittiön ihme ja oon osannut ajatella ruuan ihan puhtaasti polttoaineena ainakin nää dieettiviikot. Kaikki on ollut ihan hyvän makuista, eikä ole teettänyt sen puolesta tiukkaa syödä niitä :)

IMG_20140224_113000-normal.jpg

Smoothie rahkasta, kaurahiutaleista, mehukeitosta ja marjoista.

20140226_173531-normal.jpg

Yhtä mielenkiintoinen kokeilu kuin on näköinenkin :D Kukkakaalisosekeitto raejuustolla ja savustetulla lohella. Ei ole tullut uudestaan kokeiltua :D

20140301_181912-normal.jpg

Juustoinen munakas kesäkurpitsalla, punasipulilla ja kylmäsavulohella. Supernam! Munakkaat on ollu viime aikoina todella suosiossa. Helppoa, nopeaa ja täyttävää!

20140228_212944-normal.jpg

Rahkaa, mehukeittoa ja marjoja. Iltamussuttaminen on vaihtunut tähän settiin.

20140226_145056-normal.jpg

Kananmunanvalkuainen, parsakaalta, jääsalaattia, kurkkua ja savustettua lohta.


Tätä ja paljon muuta on viimeiseen kuuteen viikkoon mahtunut. Kukkakaali ja parsakaali oli alussa tosi kovassa käytössä ja alkoikin tulla korvista jo ulos. Nyt oon suosinut enemmän kesäkurpitsaa, sipuleita ja paprikaa. Sekä salaattia ja kurkkua tietenki. Proteiinin lähteenä mun ruokavaliolla lautasella on usein kalaa, kananmunaa, rahkaa, raejuustoa ja vähärasvaista juustoa. Vielä ei kyllästytä ja innolla odotan fitfarmin jatko-ohjeistusta. Päätin, että en jatka extraan, mutta en tietenkään meinaa palata entiseen! Oon saanut paljon oppia ja uskon pääseväni eteenpäin näillä eväillä itsekseni :)