images%20%2812%29-normal.jpg

Nyt kyllä vähän tympii tämä sairastelu. Lapset on sairastellut ensin ja näyttää sama meno jatkuvan. Itse kuumeilin alkuviikosta ja kun muuten alkais olo olla ok, niin keuhkoputkia raastava yskä tuntuu vaan jatkuvan. Huomenna menen poistattamaan viisaudenhampaita ja se pistää treenin jäihin kans ainakin muutamaksi päivää. No, ehkä flunssa parantelis niiden päivien aikanamyös kokonaan ja pääsis sit kunnolla taas vauhtiin. 

 

Kuuden viikon superdieetistä alkaa huomenna viikko 5. Aerobiset on olleet kaksi viikkoa tauolla ja salille en ole tällä viikolla päässyt tän sairastelun vuoksi. Asetin alussa itselleni tavoitteeksi saada tiputettua superin aikana 10kg. Puolivälissä olin juuri ja juuri aikataulussa, mutta nyt ärsyttää jos tää liikkumattomuus aiheuttaa sen et en pääse tavotteeseen. Tiistaina pidin tankkauspäivän, jolla siis on tarkotuksena antaa lisäboostia aineenvaihdunnalle. Se olis ollut varmasti kammottava päivä ilman kuumetta ja flunssaakin, mutta nyt se muodostui ihan mahdottomaksi. En saanut sitä suoritettua ohjeen mukaan, koska en yksinkertaisesti saanut vedettyä sitä kaikkea ruokaa sisuksiini. Oon kuitenki ylpeä itsestäni, että en sortunut mihinkään dieetin ulkopuoliseen ja ne ruuat mitä en saanut alas korvasin tankkauksessa muutenkin käytetyillä aineksilla, jotka vaan sattui paremmin menemään alas. Eli ihan jees se kuitenki varmaan meni. Myöskin tulosta on alkanut tulla, sillä ennen tankkausta paino junnas lähes viikon paikallaan ja nyt näyttäis sille, etä pari kiloa saadaan miinusta taas tälle viikkoa. 

 

Mä oon kyllä just niitä kaikki-mulle-heti-nyt -tyyppejä, mut toivottavasti oppinut tässä vuosien varrella tajuumaan sen, että ei ne kilot parissa viikossa ole tähän varteen kertyneetkään, eli ei ne ihan hetkessä poiskaan lähde. Mun pitäis nyt myös osata ajatella tämä niin, et en ole varsinaisesti millään dieetillä, vaikka dieetillä olenkin. Kun on tavotteena muuttaa ne elämäntavat pysyvästi, niin ei sillä painon putoomisella ole niin kiire. Kyllä se sieltä alas tulee aikanaan. Tästä superdieetistä halusin vaan hakee hyvää starttia tälle projektille ja lisäksi tietysti FitFarmin tietotaito kiinnosti mua kovasti. Ja oonki oppinut paljon näiden viikkojen aikana kun olen vaan jaksanut lueskella tiimin vastauksia ihmisiä askarruttaviin kysymyksiin. Eli kaiken kaikkiaan, oon tyytyväinen osallistumisestani, vaikka en saavuttaisikaan tavotettani näiden viikkojen aikana. Mutta en mä senkään suhteen silti ole vielä valmis luovuttamaan, vaan painan päälle vähintään ruokavaliolla ja treenilläkin heti kun vaan tervehdyn kunnolla! Onhan tässä vielä kaksi viikkoa aikaa.