images%20%286%29-normal.jpg

 

Mun mies on tämän viikon ollut lomalla. Se on ihanaa ja meillä on ollut paljon aikaa tehdä koko perheellä juttuja ja tietysti myös helpottaa mun arkea kun ei yksin tarvii hoitaa päiviä lasten kanssa. Oonpa kuitenkin huomannut, että kaiken sen mukavan vastapainoksi mun dieettiarki ja rutiinit on kussu siinä sivussa. Jotenkin päivärytmi ei oo samanlainen ja kun itsellä on enempi aikaa tehdä omia juttujakin, niin ruokailujen kanssa on ollut haastetta. Ei olis ollut, jos olisin suunnitellut syömiseni edes puolivalmiiksi, mutta kun en ole. No ei tässä nyt mitään hirveetä katastrofia ole tapahtunut, mutta täysin en kuitenkaan ole tätä superin ja extran väliin jäävää viikkoa noudattanut ohjeistuksen mukaan. Oon kuitenkin pyrkinyt syömään fiksusti sitä kotiruokaa mitä meillä on ollut. Ja ainakin aamiainen, toinen päivän lämpimistä ruuista ja välipala on olleet dieetin mukaiset. Eli ihan hyvin silti. Ja hei, liikkunut oon enemmän kuin muilla viikoilla! Eli ehkä voin olla ihan hyvillä mielin. Vaikka superdieetti menikin tosi tiukasti ohjeistusta noudattaen, niin en haluu tehdä siitä itselleni elämäntapaa. Se on ehkä se asia mikä mun tarvii saada painettuu päähäni. Oon nimittäin tässä tän viikon aikana potenut huonoa omaatuntoa muun muassa siitä että söin LOHIKEITTOA. Voi tsiisus. Onneksi tää asia nyt ehkä viimeistään tässä ylös kirjoittaessa saa vähän fiksummat mittasuhteet tätä mun tavotetta silmälläpitäen :D Ainakin naurattaa jo koko asia näin jälkikäteen. 

20140313_111245%280%29%5B1%5D-normal.jpg

^SE lohikeitto. Ja unohdin et leipäki meni siinä sivussa. Hups. Mut nou hätä :)

 

Mut juuri tuosta asiasta puhuinkin miehelle tässä yhtenä iltana. Sanoin, että pelkään tulevani liian ankaraksi ittelleni. Ehkä toi vähän heijastelis siihen suuntaan. Kun dieettaa tiukalla ruokavaliolla (ja vaikka mun tapauksessa olikin kyse vain kuudesta viikosta) niin se varmaan voi jäädä päälle. Varsinkin jos ei oo oikeen jäsennellyt päässään sitä asiaa. Mulla on nyt edessä se toinen kuusviikkonen extran parissa. Odotan innolla ohjeita ja että pääsen niitä noudattamaan ja paino lähtis laskemaan ja alkaisin nähdä lisää tuloksia. Lähtökohtasesti oon nyt kuitenkin päättänyt jo lipsuilla ohjeista niillä synttäreillä mitä tolle ajalle osuu. Toki sitten muuten meinaan pitää tiukkaa linjaa ja tehdä mitä käsketään, koska kyllä mun tavote olis silti saada painoo alas mahdollisimman paljon. Kun pudotettavaa on näin paljon, niin luulen että kyllästyisin jos muutosta ei tapahtuis. Vaikka kyse onkin elämäntavan muutoksesta, niin silti. Jos saa nopeemmin tulosta aikaan niin se motivoi pitämään ja muokkaamaan niitä tapoja, kuin että jos paino ei oikeen putois vaikka yrittäiskin tehdä muutoksia. Fitfarmin ohjeistukseen mun on helppo luottaa, koska itse sain sillä tuloksia aikaan. Ja siinä on paljon mitä voi oikeesti ottaa ihan tavaksi!